فروشگاه اینترنتی پلاس مال

سوالات رایج

- سفارش من کجاست؟

جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود از قسمتی که در عکس مشخص شده، وارد لینک «سفارشات من» شوید. در صفحۀ باز شده لیست تمامی سفارشات شما موجود است که برای هر سفارش ستونی به نام «وضعیت سفارش» وجود دارد. در این ستون وضعیت هر کالا از زمان تایید سفارش تا زمان تحویل، قابل مشاهده است.

پس از ثبت سفارش، شماره و جزئیات سفارش از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد.
سفارشات مشتریان عزیز شهرستان با توجه به نحوۀ پرداخت از «طریق پست، تیپاکس، پیشتاز و چاپار» ارسال می شوند. همچنین کد رهگیری این سفارشات ۲۴ ساعت پس از تحویل به شرکت پستی، برای مشتریان پیامک می گردد.
روز و زمان ارسال سفارشات مشتریان عزیز تهران نیز با پیامک اطلاع رسانی می شود. مشتریان عزیز تهران در صورت نیاز می توانند پس از دریافت پیامک، برای «تغییر روز و آدرس ارسال» اقدام کنند.

- چه زمانی سفارشم ارسالل می شود؟

بعد از ثبت سفارش  خود از روز ارسال سفارش خود مطلع شوید

 

  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش
آدرس ایمیل خود را وارد نمائید.

logo-samandehi